A 2 oldalnyi helyed 60 000 kutyagazdi szívében
Hirdess Magyarország legnagyobb kutyás magazinjában, a Gazdi Akadémiában.
- Érd el méltó környezetben a fizetőképes és igényes kutyagazdikat.
- Legyél költséghatékony és a marketingpiac előtt járó hirdető.
- És kerülj be a több tízezres kutyabarát közösség vérkeringésébe, amely közvetlenül 60 000 kutyagazdi szívébe pumpálja az ajánlatod.
Friss adataink szerint 180 000-res megjelenést érhetsz el egy lapszámmal. 20 000 példány jut el 60 000 emberhez, akik legalább 3x belelapoznak a magazinba.
Hogyan jutott el a Gazdi Akadémia több százezer állatbaráthoz?
(És miért született a magazin?)
Göblyös Péter vagyok, a Vizslafotózás alapítója, fotós és állatbarát. (Természetesen van kutyám – vagy én vagyok egy kutyának, nézőpont kérdése.)
6 éve fotózunk kutyusokat a gazdijukkal együtt, volt szerencsém 3125 párral dolgozni. Látom, hogy kutyus és gazdi között milyen csodálatosan mély a kapcsolat – hiába a tapasztalat, fotózásról fotózásra megizzaszt, hogy képben kifejezzem a kifejezhetetlent. (Egy édesanya sem tudja szavakkal elmondani, hogy pontosan mit jelent neki a gyermeke.)
Hogyan fejezhetném ki akár szóban, akár képben, hogy milyen érzés az, amikor Füge és Oszi hazavár?
Ezeket a pillanatokat nem kifejezni kell, hanem megélni. A pillanatok megélése közösségben a legédesebb, ezért szervezünk ingyenes klubesteket (eddig 20-at, mindegyik telt házas volt), ezért járunk kutyás rendezvényekre, ezért támogatjuk az állatvédő egyesületeket.
És ezért indítottuk el 2018-ban a Gazdi Akadémia országos magazint.
Mert ez a közösség megérdemel egy magazint.
A magazin pedig megérdemel minőségi hirdetőket.
Vagyis: téged.
Hány emberhez fog eljutni a hirdetésed? (Példányszám és terjesztés
- 20 000 példányban jelenik meg a Gazdi Akadémia minden száma, mely az utolsó darabig elfogy (nincs remittenda). Minden hirdetésed célba talál!
- Közel 50 terjesztési pontunk van, így egész Magyarországra eljuthatsz velünk.
- A magazin terjesztésében partnerünk a Petissimo, a Costa Coffee, nagyobb állatpatikák és a kutyás rendezvények.
A Gazdi Akadémia ingyenes. Célzottan juttatjuk el a tudatosan kutyázók otthonába, hogy ajánlatod a célcsoportod nappalijában mindig egy gyors lapozásnyi közelségben legyen. A magazinba lapozó kéz jellemzően egy 25-45 év közötti átlag fölötti jövedelemmel bíró nőhöz tartozik, aki tud és hajlandó költeni kutyájára (ők adják ki olvasótáborunk legnagyobb szeletét).
Nézd meg ezt a videót, hogy milyen sokat jelent a kutyásoknak ez a magazin:
Ezért járhatsz a piacod előtt, ha print hirdetést raksz a csatornamixedbe
A piacvezetők tulajdonsága, hogy nemcsak vezetik a piacot, hanem meg is előzik azt.
Az internet hajnalán a fősodratú hirdetési megoldást a tömegkommunikáció (tévé, rádió stb.), a plakát, illetve az újsághirdetés jelentette. Ám a piacvezető szakemberek már ekkor online hirdetésekkel kísérleteztek.
Ma egyértelműen a digitális hirdetés a fősodor (2019 az első olyan év, hogy a digitális költések megelőzik az offline költéseket). Ezért a piacvezetők ismét új csatornákra kacsingatnak: például a nyomtatott hirdetések felé.
Mindig ott van az előny, ahonnan hiányzik a konkurencia.
„Hogyan tudom összehasonlítani az offline és az online médiahelyek árait?”
Ebben hadd legyek segítségedre, mert nekem is van vállalkozásom, ezért gyakran számolom, hogy 1 forint elköltéséért hol mekkora megjelenést remélhetek.
- 11 millió forintot meghaladó költésű Facebook-fióknál a 938 kampány összesített adatai alapján egy ember elérése 7,74 Ft-ba került – az impressziót (megjelenést) 0,53 Ft-ért vásárolták, egy kattintás átlagos ára 172 Ft.
- A WordStream 2019-es adatai alapján egy kattintás (minden iparágban átlagolva) 1,72 dollár (azaz nagyjából 524 forint), az 1-1,5%-os átkattintási értékből következően az impresszió 5 forint körül alakul.
A digitális PPC folyamatosan és kiszámíthatóan drágul.
Beszéljünk a pénzről – miért költséghatékony a Gazdi Akadémiában hirdetni?
A 20 000 példány maradéktalanul elfogy, adataink alapján 1 magazinra 3 egyedi olvasó jut. (60 000-res reach.)
Saját felméréseink szerint egy olvasó legalább 3 alkalommal lapoz bele a Gazdi Akadémiába, ami így 180 000-res megtekintést (impressziót) ad.
Egy megtekintés így 1 Ft-ra tehető, egy ember elérése pedig 3 Ft-ra.
Láthatod, hogy versenyezni tudunk a digitális reklámhelyekkel.
Nézzük a nyomtatott hirdetés további előnyeit:
- kisebb a konkurencia (mert globális trend, hogy a médiavásárlások a digitális helyekre tolódnak át)
- kisebb a zaj (nem a végtelen hírfolyam végtelen posztszámával versenyzel, hanem egy magazinban hozzád méltón elszeparált minőségi környezetben jelensz meg)
- nagyobb lehet a hatás (mert a nyomtatott szöveg és kép máshogyan hat az agyunkra, elmélyültebben és nagyobb fókusszal olvasunk)
- az elérés költséghatékonyabb (ez függ az iparágadtól is, de az átlagokat nézve ma már a print jellemzően olcsóbb)
- hivatkozható megjelenést kapsz (az oldaladra kirakhatod a sajtómegjelenések közé a magazin logóját)
Méltó bemutatóterem a cégednek
Ha bemész egy boltba (legyen az ruhabolt vagy egy autószalon), azt látod, hogy a legjobb terméknek gyakran kiemelt pultja van – esetleg egy különterme. Szinte trónra teszik, királyi a megvilágítás, talán hangulatos zene is szól.
Méltó atmoszférát teremtenek.
A médiahelyeknél ez ma már nehéz. Ha a közösségi oldalakon hirdetsz, akkor csak a vakszerencsén múlik, hogy márkád milyen környezetbe kerül. Talán egy macskás poszt lesz a reklámod előtt és egy politikai acsarkodás utána. Nem rajtad múlik a környezet.
Mi viszont a legapróbb festékcseppecskét is irányítjuk, így a Gazdi Akadémia segítségével olyan környezetet teremthetsz, ami méltó a cégedhez, márkádhoz és ajánlatodhoz.
1. Minőségi, érdekes és exkluzív cikkek veszik körül a hirdetésed.
2. Magazinonként csak néhány hirdetőt fogadunk (mert ez nem apróhirdetési újság, hanem egy közösségnek készített kiadvány tele szeretettel – és veled).
3. Veled közösen álmodjuk meg az ajánlatodhoz legjobban illő helyet (milyen cikk kerüljön elé, milyen utána?)
A 165x235 mm-es magazin borítóját 200 grammos, belívét 115 grammos papírra nyomjuk (kiemelkedő papírvastagság), a 60-70 oldalas terjedelmet irkafűzés tartja biztonságosan egyben.
A címoldalon UV formalakk és matt fólia miatt úgy csillognak a borító kiemelt részei, mint kiskutyád szemei.
A tördelést olyan grafikai stúdióra bíztuk, ahol a vezető dizájner kifejezetten kardoskodik, hogy ő „nem csak egy grafikus” (formatervező mérnök, egyetemen is tanít) – és van kutyájuk :)
Ez a magazin nemcsak tartalmában, hanem megjelenésében is a hazai kiadványok top 5%-ába tartozik.
Ezért amikor először kezedbe veszed a Gazdi Akadémia magazint (mely büszkén viseli ékszerként a te ajánlatodat), akkor nem tudod visszatartani a vigyorgásod – sőt lehet, hogy örömödben elsírod magad. Az irodában mindenkinek büszkén mutatod, kirakod talán a Facebookra és több partneredet is felhívod a hírrel, mert ezt a magazint öröm kézbevenni, öröm olvasni – és öröm benne megjelenni.
Vajon a te céged bekerülhet a Gazdi Akadémiába?
Mind a hirdetőket, mind a cikkeket erősen szűrjük, mert a lehető legjobb kiadvánnyal szeretnénk a közösségnek kedveskedni.
Szempontjaink:
- Releváns-e az ajánlat a közösségnek?
- Kiváló szolgáltatást nyújt-e a cég?
- Hasonló értékeket vallanak-e, mint mi? (Elkötelezettek-e az érzékenyítésért, aktívan tesznek-e az állatvédelemért?)
Egy magazinban csak 10 hirdetési helyet adunk el, mert ez nem apróhirdetési újság. Mind a hirdetők, mind az olvasók, mind a közösség érdeke a minőségi magazin.
Ha úgy érzed, céged ajánlata értékes és releváns a közösségnek, akkor örömmel várom a hirdetésed!
Korábbi hirdetők
Frontline, Platinum Natural, ChiliCord, MyBulldogShop, BarfShop.hu, K9 Immun, Fitmin, Hyd Rákkutató, Nébih, Vitamed, Immunovet.
Hirdetési helyek
„Miért kedvezményes a reklámhely a Gazdi Akadémiában?”
Egyszerű: a magazinnal nincs profitelvárásunk.
A Gazdi Akadémia összes szerkesztési és nyomdaköltségét a cégünk bevételeiből és a hirdetési bevételekből fedezzük – és a magazin ingyenes.
A Gazdi Akadémia a marketingstratégiánk része: felismertük, hogy hosszú távon felfoghatatlan értéket ad az, hogy van egy saját kiadású országos magazinunk, amely eljut a célcsoportunkhoz. (Emellett szívügyünk is, hogy építsük a kutyás közösséget.)
A hirdetési hellyel te is a marketingstratégiádba emelheted a Gazdi Akadémiát, közvetlenül eljuthatsz a költeni tudó (és akaró) tudatos kutyázókhoz – de megspórolod a kiadványszerkesztést és a nyomdaköltségeket.
Már megálmodtam a céged az egyik hirdetési helyre. Tegyük valósággá!
Jelentkezési határidő a következő lapszámig:
2020. február 20.
Jelentkezz be az egyik hirdetési helyért – az űrlap kitöltése után elküldjük a hirdetési lehetőségeket.
(Ha még nem tudod, hogy hány oldalt szeretnél, akkor is nyugodtan jelentkezz, mert ráérsz kitalálni.)
Vedd figyelembe, hogy érkezési sorrendben fogadjuk a hirdetőket – és egy magazinban csak XX hely van.
A jelentkezésed után engedelmeddel megleplek a korábban megjelent magazinok online verziójával.
Cikkíróink
dr. Sátori Ágnes
Állatorvos, pszichológia PhD, Kutyaviselkedés-terapeuta, egyetemi oktatóVizsgálatait elsősorban az állatok viselkedési zavarai, ember – állat kapcsolat és az állatterápia körében végezte.Állatorvosként felkérésre, viselkedésproblémás állatokat gyógyít.Rendszeres előadója az ember – állat kapcsolattal foglalkozó konferenciáknak, és az Állatorvostudományi Egyetemnek.
Vámosi-Nagy Nóra
Kutyaoktató, klikker tréner, a Klikk c. könyv
szerzője, az egykori Népszigeti Bemutató csoport vezetője, a Programok
Hatlábon alapítója.
Márton Attila
MEOESZ (Magyar Ebtenyésztők Országos Egyesületeinek Szövetsége) korábbi ügyvezetője, Kutyabajok blog (https://kutyabajok.blog.hu/) szerzője, Kutyás Újságírók Világszövetségének (WDPA) alelnöke
Németh Réka
Németh Réka állatvédő, az Eszkuláp Egyesület elnöke. Állatvédelmi tevékenységét főállása mellett, szabadidejében végzi - immár több mint húsz éve. Több szervezettel dolgozik együtt, rendszeresen bonyolít mentéseket szegényebb régiókból is. A mentésekbe nemcsak anyagilag száll be: fuvaroz, állatorvoshoz visz, sétáltat, örökbead, illetve egy-egy macska esetén ideiglenes befogadóként is tevékenykedik. Amióta Teslát, a gerincsérült, háromlábú, speciális igényű tacskót örökbefogadta, további kutyák számára nem tudja megnyitni otthonát.
Magos Judit
Tanár, a Demèny, a kötsög blog írnoka, a Demènyista Mentorklub megalapítója, kutyás regények társszerzője, és most már sajnos csak egy macska és egy vizsla Gazdája.
Steiner Kristóf
Újságíró, író, tévés, blogger, vegán séf, hat könyv szerzője, ex Vivás, főmeleg, volt már minden. Szereti az életet - élni, és megosztani.
dr. Krajcsovics László
dr. Krajcsovics László Lógyógyász specialista, a Szögedi Ló- és Kisállat Ambulancia vezető állatorvosa.
Az eddig megjelent számok
Az előző szám tartalmából:
Göblyös Andrea és Göblyös Péter
Vizslafotózás
Kérdésed maradt?
Hívj minket bizalommal.
+36 30 436 14 20
Írj nekünk:
info@vizslafotozas.hu